Tristess

Jag är inte riktigt i toppform känner jag, men jag tar varje ny dag som en utmaning och bestämmer mig för att "idag ska jag ändra på mig och mina dåliga vanor - idag blir en bättre dag!" Hittills har detväl gått sådär, men jag hävdar att så länge man har den rätta andan, och känner hoppet inför varje ny dag som gryr, så är allt möjligt. Man kan ju liksom inte bara lägga sig ner och dö! =)



Idag tar jag nya tag igen! Regelbundna måltider och en långpromenad! =)

"Alla människor heter egentligen något annat
Inuti varje människa finns en annan människa
Pratet säger fel
och bakom orden finns andra ord
Vi syns bara när det är mörkt
Vi hörs bara när det är tyst"
 
Dikt ur John Ajvide Lindqvists bok "Lilla stjärna"

Kommentarer
Postat av: ann-marie

Vacker dikt :)

2011-01-30 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0