Galet peppad!

Det har varit lugnt här på sunda vanor senaste veckan. Det började med ett gallstensanfall from hell förra söndagen som gjorde mig död ett par dagar efteråt (ambulans-morfin mm... Don't ask... hihi...) Sen har jag fått en liten förkylning som satt sig på halsen och luftvägarna och som gjort mig lite omotiverad. Men nu skiter vi i såna saker och ser framåt!
 
Anyway. Fokus is on. Jag är galet peppad och tänker så här med den här bloggen: Jag kommer fortsätta fokusera 99% på min vanliga blogg eftersom den är mitt hjärta. Men jag ska hålla liv i den här bloggen genom att strukturera upp inläggen lite mer. Jag ska nämligen försöka blogga en gång i veckan där jag sätter upp målen för kommande vecka, samt en gång i veckan som jag analyserar hur målen gått. Sen kan det såklart bli fler inlägg/vecka om jag känner för det. Men mitt upplägg får bli en början i alla fall. 
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0