Utvärdering av förra veckan

  • Fixa en ordentlig träningsdagbok som funkar för mig (Digital eller fysisk spelar ingen roll!)
  • Röra på mig varje dag - helst enligt Olga hela veckan
  • Fortsätta låta bli att sockerfrossa
  • Fortsätta att låta bli cola zero
  • Cykla till jobbet en gång
Det här var mina mål förra veckan. 
Jag tänkte först skriva att det gick åt helvete med mina friskusmål den här veckan. Men så kom jag på att det inte är helt sant. Måndag-torsdag skötte jag mig exemplariskt! Åt mina mål och tränade som jag skulle. Fredag-söndag blev det kaos. Skitmat, sötsug och ingen träning alls. Suck suck suck... 
 
Jag har inte cyklat nåt eftersom det absolut inte varit väder. Jag har druckit cola zero. Jag har ätit socker och inte rört på mig varje dag. Träningsdagbok är väl inte fixat men jag har fått lite idéer. Nämensåatteh... Vi tar nya tag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0