Ganska höga mål i sommar!

Så fort det blir plusgrader ska jag börja löpträna igen! Jag försökte förra våren men då vägde jag fortfarande för mycket och det blev för tungt för knäna. Nu tänker jag hoppa på iForms träningsprogram from vecka 12 (Eftersom jag tränar spinning och promenerar mycket tror jag att jag klarar att hoppa in där)

Vissa kanske skulle påstå att vi tar oss vatten över huvudet. Näääääähh!!!

11 maj
Vårruset
5 km
Karlstad

18 juni
Karlstad stadslopp
10 km
Karlstad

3 september
Tjejmilen
10 km
Stockholm

Jag har en underbar styvdotter och en härlig lillasyster, vår trio kommer gå långt! =)
Nu kör vi igång inför sommaren och lämnar jobbiga förkylningar bakom oss!!!!


Källa: iForm


Kommentarer
Postat av: Helena.K.

Vem vet kanske vi ses på statsloppet, barna och jag pratar om att springa. Jag det vanliga, Julia 1,5 km och Calle 400 m. Kan vara en rolig familjegrej.Vi får väl se... kram

2011-01-05 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0