Många bäckar små... blir en hel ocean...

Gick inte jättebra på invägningen idag... Jag hade gått upp 6 hg på tre veckor och vet precis vad jag gjort för fel, som jag tidigare nämnt är rutiner väldigt viktigt, och så fort jag börjar slarva med mina mellanmål så kommer sötsuget som ett brev på posten... Och mitt problem är att jag ju inte kan nöja mig med en kaka, godisbit eller nåt utan jag äter och äter och äter tills det är slut... Nästan lite ätstörningsvarning på mig ibland... Hursomhelst så ska jag fanimej ta tag i detta nu och få ordning på rutinerna igen!

När jag berättade allt gott jag har ätit, och Britta räknade ut kalorimängden, visade det sig att jag hade ätit för en hel extra dag! 2300 kalorier! Att jag dessutom slarvat lite med motionen gjorde ju inte saken bättre... Så nu är det skärpning och dags att återställa ordningen i mitt liv och kunna leva upp till det här namnet på bloggen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0