Musiken!

Som jag tidigare nämnt så betyder musik väldigt mycket för mig när jag tränar. Det är musiken som pushar mig framåt och peppar mig att ge allt. Det är således ganska viktigt vad det är för tempo i musiken och tills alladeles nyss hade jag väldigt svårt att hitta rätt musik. Jag brukade lyssna på olika Club/danceskivor och remixer och gjorde spellistor utefter det. Tills jag hittade Les Mills hemsida!! Där lägger de ut nya musiklistor med jämna mellanrum, listor som passar till bodycombat, RPM osv. Vissa låtar passar inte alls, men de flesta gör det! Vill verkligen tipsa om deras hemsida!! Klicka på bilden!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart laddar du hem nuförtiden?? Rätt trött på min musik, snodde ju all musik ifrån er förr :P inte bytt sen ja flytta ifrån värmland haha

2011-01-30 @ 23:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0