Sötisar!

Tack för era peppningskommentarer, och era informativa kommentarer (Julgubben! hihi...)
Vad skulle jag göra utan er? =) Idag känns som en bättre dag och jag TÄNKER VILA motionsmässigt! Har hemsk träningsvärk i hela kroppen, som jag inte tänker gnälla så mycket över men ändå... Och jag måste ju vara fit for fight på tisdag när min efterlängtade spinning börjar!

Manisk

Jag kan bli lite manisk ibland, vilket min älskade gubbe säkerligen kan intyga. När jag tycker att något är kul så går jag in för det till 100%, hela min värld kretsar kring det, jag läser på om ämnet, köper tillbehör osv. Just nu är det kost och motion som står för dörren i min värld och därför detta megaengagemang i ämnet. Jag är lite lik min far i detta avseende, han blir också så där manisk när det gäller olika specialområden. Ni ska se hans "avhandling" om Tolkiens Sagan om ringen, den är magisk! Dock tycker jag att det är väldigt väldigt roligt, detta med sunda vanor, så jag HOPPAS att jag inte kommer förlora det intresset i första taget. 

Nej, hörrni, nu ska jag gå och göra lite fullkornsvälling. I'll be back! =) 


Kommentarer
Postat av: Olle

Mani går värkligen i släkten, jag, pappa och du värkar ha det iallafall :P

2011-01-10 @ 01:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0