Sträckning?

Just nu väldigt lugnt på motionsfronten pga en öm punkt i min rygg. Jag kände av denna punkt vid löparturerna, men ignorerade det, och körde bara på. Nu har jag ont hela tiden. Inte jätteont men jag vill inte överanstränga mer ifall det är en sträckning eller nåt. Försöker ta det så lugnt det går och imorgon tänkte jag ge mig ut på en promenad i alla fall. Jag kanske körde på lite för hårt, med tanke på att min kropp fortfarande är ganska otränad och överviktig. =/ 

Matfronten går riktigt bra, jag sköter mina måltider och äter enligt tallriksmodellen. Gu va Britta ska va stolt över mig när jag kommer dit nästa gång! =) Idag gjorde min gubbe något som jag aldrig trodde skulle bli gott. Han lindade bacon runt fisk (alaska pollock) och panerade detta. Han kryddade bland annat med tabasco... Jag vet, det låter inte ett dugg gott - men hör och häpna - det var det!


A okej, detta kanske var en riktig skogshuggarportion, men jag var hungrig idag! =) En god vitvinssås till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0