Fel!

Det här inlägget skrevs igår men publiceras idag eftersom internet slutade fungera när jag skulle klicka iväg det igår, pga flera små strömavbrott:
 
Idag har jag haft en rätt bra dag! Skönt! Trots att jag inte sovit en blund i natt pga genomförkyld hostande bebbe! Tycker så synd om honom!! 
 
Jag går ner i vikt nu. Gått ner typ 4 kg på ett par veckor. Men det är ingen hållbar viktnedgång. Pga min psykiska ohälsa har jag ingen matlust. Äter ca 1 gång per dygn och då vill jag ha något lättätet, typ havregrynsgröt eller sallad. Lite kyckling till salladen brukar det kunna bli. Och så har jag ju slutat med lightläsk igen. Så det är vatten för hela slanten. 
 
Jag är inte så glad över viktnedgången eftersom jag vet att det inte är hållbart, börjar jag må bättre kommer kilona vara tillbaka som ett brev på posten! Suck...
 
Hujhuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0