Peppad!

Jag är definitivt på rätt spår nu! Det känns i hela kroppen! Faan va gött!! Sötsuget är bemästrat - bara det är en fenomenal bedrift! Jag har varit ute och gått, ätit bra mat och mycket sallad. Bara man planerar maten lite (och mellanmålen!) så löser det sig liksom av sig självt! =) GLAAAD!!! Dock skriver jag inte in allt jag äter i shape-appen, det tog för mycket tid och jag fick ändå några bra aha-upplevelser vilket var det ursprungliga syftet!
 
 
Igår tog jag en kvällspromenad utan lillen, vad konstigt det kändes att gå utan vagnen! Men det var skönt att kunna hålla riktigt bra tempo!
 
 
När jag kom hem provade jag hemmagymmet lite - körde lite planka och några Olga-övningar för säte och rygg. Bara för att känna på det lite. Det kändes jättebra och plankorna känns i magen idag kan jag lova! =) Gött! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktiga du. Hoppas jag kommer i fas igen. Socker är livsfarligt men ack så gott :)

Svar: Det gör du! Vad är alternativet liksom? =)
Heidi

2013-02-19 @ 17:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0