Välkommen att följa mig i min kamp mot övervikten!

Hej på er!
Tänk att den här gamla dammiga bloggen fanns kvar! =) 
 
Jag har öppnat upp den här bloggen igen, men kommer enbart använda den som typ träningsdagbok (Eller livsstilsdagbok skulle jag hellre vilja kalla det)
Jag har problem med övervikt och sötsug. Jag har ingen bra form efter graviditeten och förlossningen, som var för sex månader sedan. Jag vill bli mer hälsosam och stark i kroppen. Jag har olika delmål och mål men kommer presentera det här allt eftersom. Steg 1 är att börja fokusera på kosten.
 
Ni som vill bli inspirerade av hur duktig jag var för ett par år sedan, med träning och kost, kan bara bläddra här i arkivet.
 
Ni som vill följa min vardagsblogg hittar den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0