CT

Hej hej folket! =)
Idag trodde jag att spinningen skulle börja men det var tydligen nästa vecka =( Och eftersom snön vräkte ner kände jag inte riktigt för en promenix. Då gick jag över till min goa granne Maria och lånade hennes crosstrainer - så himla härligt! Har aldrig använt sån "på riktigt" med rätt inställningar, program och så, men det gick riktigt bra med hög musik i öronen och Maria har sagt att jag får komma och låna typ när jag vill - kan det bli bättre? Jag får lösa gymkort hos grannen! Hihi... =) Undrar vilken valuta man ska betala med, för jag vet att hon inte kommer ta emot pengar... =) Vi kanske kan gå och fika i stan nån dag, så jag får bju, tycker Skafferiet är så himla mysigt - mitt och Helénas favvocafé!! =)

Hursomhelst så stod dessa uppgifter på crosstrainern efter mitt pass, jag vet inte riktigt vad distansen betyder men skit samma:

Time: 30.04
Distance: 11,22 K
Kcal: 239



Hujhuj!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är grym! kör alltid den när jag gymmar =)

2011-01-04 @ 23:26:03
Postat av: Jennifer

Distance kan betyda sräckan? 11,22 km på 30,04 min kan stämma på en crosstrainer använder du ju inte samma teknik som när du går/springer.

Vad duktig du är! Nästa steg - Indoor Walking :) ?

2011-01-05 @ 07:35:13
URL: http://jaaskelainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsanhejsan.

Med tanke på kilokaloriförbrukningen borde ditt pass på crosstrainern motsvara ungefär fem kilometer. När jag inte selar på mina renar utan springer själv förbrukar jag ungefär sexhundra kilokalorier per mil.

Julgubben

2011-01-05 @ 13:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0