Härliga måndag!

I morse gick jag upp och följde min gubbe till jobbet och passade på att ta en nätt promenad på 6,5 km! =) Härligt!! Väl hemma gjorde jag lite fullkornsvälling och förberedde lunchen, kalops!
Jag har märkt att eftersom jag är hemma på heltid tillfälligt så måste jag få in mer motion än vad jag måste om jag jobbar, eftersom jag inte får någon direkt vardagsmotion. Så 1½ timmes promenad före frukost är perfekt! Jag kommer kanske inte orka det varje dag, men det är det ju ingen som kräver heller. =)


Det var en kall och härlig morgon, och rimfrosten samlades på mina ögonfransar =) -18 grader! Friskt!


Kommentarer
Postat av: ida

vacker bild. låter verkligen skönt. gillar din nya blogg skarpt:) å självklart kan jag va personlig peppare, till rätt summa;P nejdå. skämt å sido. hejar på dig och din nya resa med dunder och brak. Och vill samtidigt få ordning på min egen motion och vanor. kramis

2011-01-03 @ 16:22:45
URL: http://idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0