iForm

Idag kom två nummer av iForm som jag beställt. Riktigt bra läsning, om man blundar för de utlovanden som säger att man snabbt ska gå ner i vikt, (det ska ju, som jag tjatat om i tidigare inlägg, inte gå fort) Skulle kunna tänka mig att fortsätta att prenumerera på den tidningen men tyvärr tillåter nog inte ekonomin det just nu. Får läsa den på biblioteket istället! =) apropå bibliotek så var jag inne och bad dem köpa in iForms nya bok "Sund expressmat" Det är recept på olika måltider som alla innehåller fem ingredienser (+ några basgrejer) Låter himla smidigt! De skulle höra av sig när de hade fått in den.



Det var dagens iFormreklam från mig! Hihi... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0