Min dag

Dagen började med fullkornsvälling och 30 min crosstrainer. Efter det lite frukt och nyckelhålsmärkt jordgubbsyoghurt. Jag, Heléna och Mio åkte till stan en sväng.

Vi fikade på Skafferiet med Mio, Madde, Alex och Linn. *myyysigt*


Tant Heidi & Mio


Kycklingröran på Skafferiet är underbar! Kryddstark och go! Grov baguette (surdeg)


Heléna tog frukt- och nötbröd till sin räkröra - det brödet är supergott!!


Bakade semlor (Men inte så många - ju fler man gör desto fler äter man. Eller hur?)


Jag och Larsson gjorde egen bearnaisesås till kvällen och den blev jättegod! Han gjorde även någon uppfinningsjocimoj med fläskfilen så den blev supergod! Serverades med potatisklyftor och sallad.

Lite onyttig dag idag, men någon gång får man ju unna sig ;) Och det är ju fredag... (Blir en härlig långpromenad imorgon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0