Mina löparskor!

Förra våren fick jag ett par nya löparskor! Efter noggrant utprovande föll jag slutligen för ett par Adidas Ozone 3W. Mina är med lila "ränder" och eftersom jag pronerar ganska mycket är det extra stöd i dem för det + att jag har en sula i som är mot pronering. Jag skrev ett inlägg om dessa skor på min vanliga blogg när jag köpte dem och det inlägget hittar ni här



iForm har en lite cool grej. Man skriver in vad man ha för skor och så väljer man för varje genomfört pass vilka man ha använt. När man är uppe i 100% är det dags att byta skor, enligt dem... =) Observera att jag inte hunnit använda dessa skor särskilt mycket än, eftersom jag inte använder dem när jag promenerar utan bara när jag löptränar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0