Simning!

Idag har jag och syster Maja varit och simmat 30 min i simhallen i Filipstad. Det bästa av allt är fruktstunden i bastun efteråt, med hårinpackning/balsam i håret. Den traditionen grundade jag och Heléna och det är den stunden man lever längst på! =) Lovely! <3

Jag har hittat en smart sida på nätet där man kan kolla hur mycket kalorier man förbränner på en viss aktivitet. http://www.kaloritabell.com/kaloriforbrukning.html

Där såg jag att jag, med min vikt, förbränt 282 kcal på dessa 30 minuter. Helt ok ändå med tanke på attd et inte är superansträngande. Ett spinningpass däremot, innebär 824 kcal minus = en 2/3 pizza! =)

Nu ska jag gå och vara social med min gubbe - dega framför teven! =)

Hujhuj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0