Ur form! =(

Idag har jag en formsvacka... =( Körde ett joggingpass på 3 km förut och det gick sjukt segt, jag snavade och fick ont i foten, har en punkt i ryggen som gör jätteont när jag springer (Troligtvis pga att jag fortfarande är så otränad) och när jag kom hem tyckte jag så synd om mig själv att jag frossade i chokladpudding. En sådan där dag som man borde ha legat kvar i sängen. =( Dessutom har jag GRYM träningsvärk i hela kroppen och kan knappt röra mig! Men imorgon tar vi nya tag! =)

Lite peppningskommentarer tack! =)


Kommentarer
Postat av: Helena.K.

Men du har ijallfall tränat!! Sjukt bra. Alla dagar kan inte vara lätta, det är som med träning som med allt annat ibland går det upp och ibland går det ner!! Jag tycker du är fantastiskt duktig som kämpar på!! Kram

2011-01-07 @ 22:10:48
Postat av: ida

Det får inte bli att man känner ett tvång att träna. det måste fortsätta vara roligt. annars kommer det inte hålla. så ha inte för stora krav på dig själv. Allt man rör sig är bättre än inget. Så se det inte som ett nedslag att det gick seg. Se det som att du faktiskt tog dig ut! Du tog dig 3 km om än lugnt. Men du kunde lika gärna ha skitit i det och legat hemma i soffan hela dan. Så ja tycker du va toppen duktig! :)

2011-01-08 @ 09:12:19
URL: http://idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0