Inte hundra...

Eftersom mitt psyke inte är hundra just nu så ligger träningen lite lågt. Men egentligen är det alla "måsten" jag försöker hålla nere så mycket jag kan. Jag har som mål att röra på mig varje dag - för det mår även psyket bättre av! Så det gör jag! Maten sköter jag också rätt bra! Men på den nivån får jag hålla det tills jag mår bättre in my head ;)
 
Madde hade hört att man kunde bli deppig av light-produkter - och jag dricker ju mycket lightläsk! Så det ska jag låta bli ett tag nu så får vi se om det påverkar nåt ;)
 
Hujhuj!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är grym Heidi! Hoppas du mår bättre snart:)

2013-04-10 @ 19:46:06
URL: http://blavinge.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0