Utvärdering av förra veckan

Här är sjukstuga deluxe! Lillen har varit megasjuk men igår var han äntligen feberfri och slängde över febern på mig istället - helt okej känner jag! Hellre jag än han! ;) Så det blev dyr sjukskrivning IGEN... Jaja... Sitter här vid datorn och snörvlar och hostar men det är som det är.
 
Enough om sjukdomar. Hur har det gått med träning och kost? Förra veckans mål var: 
 
1. Fortsätta fokusera på kosten till 100% = Äta som jag ska och äta minimalt med socker!
2. Försöka hinna med lite motion!
 
Och ja, jag har absolut klarat av målen! Jag sköter maten riktigt bra, kanske slarvar jag lite med mellanmålen (som vanligt) men jag frossar inte i sött - vilket är det viktigaste! När jag var skapligt frisk tog jag promenader, vissa dagar gick jag 2 ggr på en dag. Inga fantastiskt långa promenader och inga särskilt bra tider - men det viktigaste är ATT jag varit ute och inte legat på soffan.
 
Jag vägde mig faktiskt härom dagen. På ungefär två veckor har jag tappat tre kilo- bara för att jag slutat med sötsaker! Är inte det fantastiskt? Nu är det bara att köra på! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0