På't igen!

I fredags tränade jag enligt Olgas pass. Jag har haft hemsk träningsvärk efteråt - övningarna var riktigt bra! Precis vad jag behöver! Men jag kan liksom inte hänga på träningsschemat direkt eftersom jag är så otränad - att köra hårt med den träningsvärken jag hade, det är inte mänskligt eller möjligt. Tror det är då man skadar sig också men det har jag väl inga belägg för...

Idag ska jag på't igen i alla fall!! Ska klara alla 9 övningar idag!! Fasar för knäböjarna och utfallen... Puh...


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att äntligen kunna läsa hur det går för dig. Har som sagt inte kommit in på dina bloggar på ett tag. Men nu så. Bra jobbat Heidi!

Svar: Kul att det funkar - Hoppas det fortsätter så!!
Heidi

2013-03-05 @ 13:25:54
URL: http://blavinge.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0