Utvärdering av förra veckan

Förra veckans mål var följande: 
  • Fixa en ordentlig träningsdagbok som funkar för mig (Digital eller fysisk spelar ingen roll!)
  • Röra på mig varje dag - helst enligt Olga hela veckan
  • Fortsätta låta bli att sockerfrossa
  • Fortsätta att låta bli cola zero
  • Cykla till jobbet en gång
 
Som ni vet var det något av en skitvecka, vilket kan ursäkta att några av målen inte alls uppnåddes. Andra saker borde ha kunnat fixas men det fanns ingen lust till det. Exempel på det är att fixa en träningsdagbok. Det skulle vara roligt att höra hur ni dokumenterar er motion. Har ni nåt enkelt tips? 
 
Jag har inte rört på mig varje dag. Eftersom jag inte har någon träningsdagbok kan jag inte svara på om jag rört mig en enda gång ens, eftersom jag inte har nåt minne heller tydligen... ;) 
 
Jag HAR undvikit socker och jag har inte druckit nån cola zero! Jippi!
 
Jag har definitivt inte cyklat till jobbet. Det har varit galet kallt och kommit massa snö så det känns rätt okej att jag inte klarat av det målet! =)

Kommentarer
Postat av: ida

För enkelhetens skull dokumenterar jag min träning i anteckningar på iphonen. Tidigare när ja gjorde träningschema gjordes det i excell. och markerade sen grönt, gult eller rött när veckan gått. Beroende på om jag gjort allt den dagen, nästan eller inte.

Svar: Smart! Tack för tips! =)
Heidi

2013-03-20 @ 08:01:19
URL: http://www.blavinge.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0