Utvärdering av förra veckan

Förra veckans mål var:
 
  • Fortsätta unvika socker och sköta mina mål (Samma sak)
  • Röra på mig i någon form varje dag 
  • Sluta med cola zero - dricka vatten (kolsyrat är ok)
  • Cykla till jobbet en gång
 
Hur har det gått? Riktigt bra faktiskt! Jag har ätit lite socker faktiskt. När jag tänker efter så är det faktiskt tre tillfällen så det är för mycket för att räknas som okej... Men det har inte varit frossa i alla fall utan sofistikerat sockerintag. Motionen har enligt förutsättningarna varit okej. Om jag knappt sovit en blund nattetid så lägger jag inget stort fokus på träningen utan nöjer mig med en liten promenix. Eftersom jag inte hittat någon bra motionsdagbok jag är nöjd med så kan jag inte säga exakt hur jag tränat... Men det har varit mer än varannan dag i alla fall och jag märker stor skillnad på Olgas övningar - efter typ 3-4 pass är jag mycket starkare! Jag har inte druckit en droppe Cola zero! Kunde dricka minst en liter om dagen förut... Så det känns toppen! Vatten is da shit! ;) Och som ni redan vet har jag cyklat till jobbet en gång! På det stora hela är jag nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0